خرید فلش مموری SanDisk Dual Drive SDDDC1-G35
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فلش مموری SanDisk Dual Drive SDDDC1-G35 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی سن دیسک طراحی شده است. فلش مموری SanDisk Dual Drive SDDDC1-G35 دارای پلاستیکی و هم چنین ظرفیت حافظه 64 گیگابایت می باشد. هم چنین فلش مموری SanDisk Dual Drive SDDDC1-G35 دارای ظرفیت حافظه 64 گیگابایت و نوع رابط USB 2 می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های فلش مموری SanDisk Dual Drive SDDDC1-G35 در ادامه متن با ما همراه باشید.

هیتاکا:

فلش‌مموری «سن دیسک» (SanDisk) مدل «Dual Drive USB Type-C» محصولی باکیفیت، با امکانات زیاد است که از طریق USB2.0 و درگاه USB-C به کامپیوترها و تلفن‌های همراه متصل می‌شود. فلش‌مموری Dual Drive USB Type-C شرکت سن دیسک به‌راحتی و بدون نیاز به هیچ‌گونه مبدلی به تلفن‌همراه پشتیبانی‌کننده از OTG متصل می‌شود و تا ۶۴ گیگابایت، میزبان اطلاعات شما خواهد بود. از طریق درگاه USB2.0 این محصول، می‌توان آن‌ را به کامپیوتر خود متصل کرد و به‌عنوان یک فلش‌مموری ساده از آن بهره برد.بدنه‌ی پلاستیکی Dual Drive USB Type-C Version از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. ولتاژ مورد نیاز این فلش‌مموری مانند دیگر محصولات مشابه ۵ ولت است و انرژی خود را از طریق درگاه USB رایانه یا USB-C تلفن‌همراه یا تبلت تامین می‌کند. پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های رایج، به‌خصوص نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و سیستم‌عامل اندروید، این محصول را به انتخابی مناسب برای کاربران تبدیل کرده است. ابعاد این محصول به‌گونه‌ای است که به‌راحتی و بدون ایجاد مزاحمت می‌توان آن را همیشه با خود به همراه داشت. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به رنگ یکنواخت و ظاهر کاربرپسند آن اشاره کرد.

 

دیجی کالا:

فلش مموری «Dual Drive» محصولی از برند «سن دیسک» (SanDisk) است. این فلش مموری دارای دو رابط است و یک فلش مموری OTG محسوب می‌شود. در یک سمت فلش مموری Dual Drive رابط USB 2.0 وجود دارد و در سمت دیگر آن شاهد استفاده از رابط micro USB هستیم. این ساختار، امکان استفاده از فلش مموری در گوشی‌های موبایل و تبلت‌های مجهز به قابلیت OTG را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا انتقال فایل بین کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل فراهم باشد. همراه با فلش مموری Dual Drive یک اپلکیشن ارائه می‌شود که با هدف بکاپ گیری از داده‌های دیجیتال موجود در گوشی‌های موبایل طراحی شده‌است. این اپلیکیشن که SanDisk Memory Zone نام دارد، روی گوشی‌های اندرویدی نصب می‌شود و اجازه می‌دهد تمام عکس‌های ثبت شده توسط دوربین گوشی را به فلش مموری Dual Drive انتقال دهید. با استفاده از این قابلیت، می‌توان همواره فضای خالی برای ثبت اتفاقات مهم را در اختیار داشت. به جز انتقال عکس‌ها، می‌توان هر نوع فایل دیگری را از درون گوشی به فلش مموری انتقال داد و فضای ذخیره‌سازی گوشی را آزاد کرد. این محصول در چهار ظرفیت و از 16 گیگابایت تا 128 گیگابایت قابل دسترس است.

ایده برتر پارسیان:

فلش مموری حرفه ای سن دیسک Dual Drive SDDDC1-G35 با ظرفیت 64 گیگابایت عرضه شده و شما می توانید انواع فایل شامل فیلم، عکس، موسیقی، PDF، اکسل، پاورپوینت، ورد و... را بر روی آن ذخیره کنید. همان طور که اشاره شد، این فلش مموری با گوشی ها و تبلت های اندرویدی دارای پورت USB-C و قابلیت OTG سازگار است و این امکان را به شما می دهد تا فایل های موجود بر روی گوشی را بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر به روی آن منتقل کنید. ضمن اینکه فلش مموری با ظرفیت بالا سن دیسک Dual Drive SDDDC1-G35 از انواع دستگاه های دارای پورت USB مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، کنسول بازی، ویدئو پروژکتور و... پشتیبانی می کند. این فلش مموری با سیستم عامل های ویندوز (نسخه 10 به قبل) و مک (نسخه 10.6 به بعد) سازگار است و استفاده از آن نیازی به نصب درایور ندارد. به این صورت که بلافاصله پس از اتصال فلش مموری 64 گیگ سن دیسک Dual Drive SDDDC1-G35 به پورت USB دستگاه مورد نظر شما، می توانید از آن استفاده کرده و فایل هایتان را به شیوه Drag and Drop به روی آن منتقل کنید. در مجموع با توجه به قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Dual Drive SDDDC1-G35 کارایی آن در ارتباط با دستگاه های مختلف را باید کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 7 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی